חיפושדלג על חיפוש
טלפון לתשלומים ובירורים
1800-800-232
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שיפור השירות לתושב

בחזון מיסדי החברה לתפקד כתאגיד מים מוביל באזור במתן שירות לתושבים.
אנו פועלים על מנת להגשים חזון זה ולשפר את השירות הניתן לכם, תושבי קרית מוצקין, רכסים, דלית אל-כרמל ועוספיא.

במסגרת שיפור השירות תבוצענה הפעולות הבאות:

  • בוצעה הכשרה מקיפה לנציגי שירות הלקוחות והטלפנים של החברה, שבה התמקצעו העובדים במתן שירות יעיל, מקצועי ואדיב.
  • הסדנא בוצעה על ידי חברה חיצונית המתמחה בתחום שירות הלקוחות.
  • הוקם מערך מוקד טלפוני לבירורים תשלומים ולמוקד תקלות בהתקשרות חינם – 1-800-800-232
עבור לתוכן העמוד