טלפון לתשלומים ובירורים
1800-800-232
תוכן מרכזי בעמוד

מעבר דירה- החלפת משלמים

עברתם דירה? יש לעדכן את שם משלם חשבון המים!

 

ניתן לבצע את החלפת המשלמים בנכס מבלי להגיע למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של פלגי מוצקין בע"מ. כל שעליכם לעשות הוא להעביר ל"פלגי מוצקין" את המסמכים הבאים:

  • החלפת משלם תתבצע באופן הבא: יש להגיש חוזה שכירות / קנייה מכירה .
  • הצהרה עליו חתום הדייר העוזב/מוכר את הנכס ובו מצוינת קריאת מד המים ביום העזיבה וצילום  תעודת הזהות.
     

את המסמכים הללו עליכם לפקסס למחלקת שירות הלקוחות והגבייה של פלגי מוצקין לפקס שמספרו 04-8706585, ולוודא עם נציגי שירות הלקוחות בטלפון  שמספרו 04-8807000 שהמסמכים אכן הגיעו.

 

בתוך עשרה ימים יישלח אליכם מכתב מתאגיד המים "פלגי מוצקין" בנוגע לבקשת השינוי.

הדייר הנכנס חייב להגיע למשרדי תאגיד המים על מנת לחתום על מסמך המאשר את קריאת מד המים האחרונה של הדייר היוצא ומקבל על עצמו את ההתחייבויות בהמשך.

אם בכל זאת אתם מעוניינים להגיע אל מחלקת שירות הלקוחות והגבייה כדי לבצע את החלפת שמות המשלמים בנכס אתם מוזמנים לעשות זאת. כמובן שגם במקרה זה עליכם להצטייד במסמכים האמורים.

 

קישור לטופס : ?CategoryID=252


עבור לתוכן העמוד