נגישות שירות לקוחות
תאגיד המים האזורי "פלגי מוצקין בע"מ" פועל רבות במסגרת החוק, להנגיש את שירותיו לציבור
הלקוחות עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים.
תאגיד המים פלגי מוצקין מפעיל ארבעה משרדים לקבלת קהל:
קרית מוצקין – רחוב החשמונאים 12
רכסים: רחוב הרב מישקובסקי 2 רכסים (בניין המועצה המקומית)
דלית אל-כרמל : בית פארוק באשא
עוספיא: אבא חושי 1
קבלת קהל:
במקומות אלה התאגיד מקבל קהל , קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה "על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות,
תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל
בקשה לאפשרות להגשת מידע
ריהוט נגיש:
במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימות עמדות נגישות ללקוחות עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם
שילוט:
במתחם שירות הלקוחות קיים שילוט המציין כי במקום קיימים אמצעי נגישות
לדוגמא: שלט המציין שירות נגיש לכבדי שמיעה, כבדי ראייה, לנעזרים בכיסא גלגלים
ושילוט המכוון לעמדות הנגישות
טל מוקד תשלומים ובירורים 1-800-800-232
מענה אנושי לתשלום ובירורים בין השעות 08:00 – 20:00
בימים שישי וערבי חג בין השעות 08:00 – 12:00
פקס 04-8706585
טל מוקד תקלות מים וביוב 1-800-800-232
המוקד פעיל 24 שעות 7 ימים בשבוע
במסגרת החוק, במידה וקיימת בעיה או ברצונך להעביר בקשה מיוחדת בנושא נגישות נשמח אם תפנה אלינו באופן הבא:
דוא"ל – [email protected] או שיחת חינם 1-800-800-232 .